Dovana – 14 l daiktadėžė! Lengvai valdomas, nedidelis, klasikinis mopedas, turintis ilgą istoriją. Puikiai tiks klasikos mylėtojui ir pradedančiam vairuotojui.
Ekonomiškas 4T variklis, darbinis tūris - 49,5 ccm.
Suteikiama 2 metų arba 6000 km garantija.
Perkant šį motociklą, pirmą techninį aptarnavimą padarysime nemokamai. Pakeisime alyvą, išvalysime arba, jei reikės, pakeisime filtrus (alyvos, kuro, oro). Sureguliuosime variklio ir karbiuratoriaus darbą, patikrinsime uždegimo sistemą, patikrinsime stabdžių ir sankabos sistemas, elektros instaliaciją, šviesos, garso ir apsaugos sistemas. 

Pirkite išsimokėtinai su SB Lizingu arba Moki lizinguMėnesio įmoka apie 49.6 Eur/mėn. Pateikti rezultatai – preliminarūs. Tikslų pasiūlymą galite gauti susisiekę su mumis. 


Pagrindiniai parametrai
Variklio tipas 1 cilindras, keturtaktis, oru aušinamas
Darbinis tūris 48 CC
Galia 1,5 kW prie 6500 min-1
Maksimalus greitis 45 km/h
Atstumas tarp ašių 1195 mm
Priekiniai stabdžiai DIskiniai
Galiniai stabdžiai Būgniniai
Priekinės padangos 2,50-17
Galinės padangos 2,75-17
Užvedimo sistema elektrinis starteris ir kojinis
Svoris 84 kg
Išmatavimai 1870x770x970 mm
Apie gamintoją Paanalizavus praeito amžiaus aštuntojo dešimtmečio pasaulines motociklų ir mopedų gamybos tendencijas, matytume, kad Lenkija turėjo geras pozicijas lyginant su kitomis šalimis – tai lėmė United Bicycle Manufacturers "Romet". Bendrovės produktai buvo tokie populiarūs, kad praėjus 15 ar 20 metų praktiškai kiekvienas motociklų entuziastas turėjo šios bendrovės modelį. Nepaisant jų sukurtų motociklų modelių paprastumo, patikimos konstrukcijos lėmė, kad daugelis iš jų vis dar naudojami šiandien. "Komarek" ar "Mini" yra sutinkami keliuose ir dabar. Pirmasis mopedas, skirtas plačiajai visuomenei, vadinamas MR 230 KOMAR. 1961 m. buvo parduota apie 4000 šio modelio mopedų. Tuo metu tai buvo daugiau nei 30% visų rinkoje esančių mopedų. Visi važinėdavo Komar: paštininkai, tarnautojai, jaunuoliai, suaugusieji, darbininkai. Susidomėjimas buvo toks didelis, kad Romet netrukus atidarė papildomą gamyklą, o dizaineriai intensyviai dirbo prie naujų modelių. 1968 m. "Romet" gamyba sudarė 98% šalies vienakrypčių transportų (single-track) priemonių rinkos. Komaro rinkos sėkmė ir gamyklos modernizavimas leido „Romet" išplėsti savo asortimentą. 1976 m. rinkai buvo pristatytas mopedas, turintis itin galingą variklį (atsižvelgiant į tą laiką) - Ogar 200. Kiti modeliai buvo pristatyti palaipsniui - Kadet 780, Kadet 110 Automatic su Jawa varikliu. Sėkmė vietos rinkoje paskatino eksportą. 1966 m. buvo eksportuota net 13 000 mopedų; didžiausias kiekis per metus viršijo 20 000 mopedų. Eksportas išsiplėtė į Švediją, Vokietiją, Airiją ir net egzotišką Nigeriją bei Turkiją. Buvo parduota daugiau nei 145 000 vnt. Pasaulinis „Romet" prestižas išaugo. 1980 m. buvo pradėtos preliminarios derybos siekiant pradėti naujo modelio gamybą bendradarbiaujant su pagrindiniais Italijos arba Japonijos motociklų rinkos dalyviais. 2006 metai buvo svarbūs metai bendrovei. Būtent tada „Pekaz" (Rometo mopedas) buvo vėl atgaivintas. „Arkus & Romet Group Sp. z o.o.o įmonė perėmė prekės ženklą ir lenkų motociklų tradicijas.

Mopedas ROMET OGAR 202 50

  • Gamintojas: Romet
  • Prekės kodas: Ogar-50
  • Prieinamumas: 1
  • 929.00€
  • 829.00€

  • Be PVM: 685.12€

Galimi pasirinkimai


Susijusios prekės

Mopedas ROUTER WS50 2018 Euro4

Mopedas ROUTER WS50 2018 Euro4

Atitinka Euro 4 standartą. Suteikiama garantija 2 m. arba 6000 km.Galima pirkti išsimokėtinai arba d..

Prieinamumas:
Išankstinis užsakymas

1 198.00€ Be PVM: 990.08€

Elektrinis mopedas Romet E-PONY EURO 4

Elektrinis mopedas Romet E-PONY EURO 4

Naujasis elektrinis draugiškas aplinkai mopedas –"Romet Pony". Jis dirba tyliai ir ekologiškai ..

Prieinamumas:
Išankstinis užsakymas

1 649.00€ Be PVM: 1 362.81€

Mopedas ROMET OGAR 202 50 Euro4

Mopedas ROMET OGAR 202 50 Euro4

Lengvai valdomas, nedidelis, klasikinis mopedas, turintis ilgą istoriją. Puikiai tiks klasikos mylėt..

Prieinamumas:
Išankstinis užsakymas

986.00€ Be PVM: 814.88€

Žymės: ROMET OGAR 50